Dükkan
:: Rp-İn Genel :: Dükkanlar
1 sayfadaki 1 sayfası
Dükkan
Karakter Eşyaları
Gelişim Puanı: Dilediğiniz stada verebileceğiniz 1 gelişim puanı.
100 Drachma
Karakter Yaşlandırma: Karakterinizi çok genç buluyorsanız bu eşyayı alarak onu bir yıl daha yaşlı kılabilirsiniz. (Konu aralarında alınmalı, o bir yıl boyunca herhangi bir gelişim görülmez.)
40 Drachma
Silahlar
- Kılıçlar:
- İsimsiz: Eski bir katana, biraz paslanmış ancak kabiliyetli ellerde iş görecek halde.
20 Drachma
Antika: Otuz yıl sonra antika olarak kullanılabilecek bir katana. Bir üstteki kılıçtan farklı olarak buna daha iyi bakılmış, paslanmamış.
90 Drachma
X760 Üretim Kılıç: Katanaların aksine çift yönlü, Avrupa tarzı bir kılıç. Standart Kalite.
50 Drachma
X770 Üretim Kılıç: Çift yönlü kaliteli bir kılıç.
70 Drachma
X771 Üretim Kılıç: Bir üsttekinden sadece bir yıl sonra üretilmiş model olmasına bakmayın, bu kılıç canlıları doğramak için bire bir.
100 Drachma
- Bıçaklar:
- Kama: Küçük, hafif ve ortalama keskinlikte bıçak.
25 Drachma
Standart Bıçak: Hem delmeye hem kesmeye yarayan bir bıçak. Kamadan daha ağır ancak daha delici.
40 Drachma
Kaliteli Bıçak: Kama kadar hafif, standart bıçaktan daha keskin. Eğer günlük işler dışında bir takım şeyler için alıyorsanız bu işinizi görür.
60 Drachma
- Ateşli Silahlar:
- Ateşli silahlar eskiden sadece büyücülerin kullanabildiği silahlarken şimdilerde sivil kullanımına açık modeller çıkmaya başlamıştır bu yüzden pahalı ve orta kalitenin biraz altındadırlar.
Flintlock Tabanca: Maks. 20 metre menzilli, orta hasar veren, her atıştan sonra yeniden doldurmanız gereken bir silah. Her rp için bir kurşun paketi alınmalıdır ve elinizin silahla beraber patlamasını istemiyorsanız her tabancanın kullanıldığı Rp'de bir defa temizlenmelidir. Cephane ve temizlik aleti ayrı satılır.
110 Drachma
Tüfek: 50 metre menzilli, yüksek hasar veren, her atıştan sonra yeniden doldurulması gereken bir tüfek. Her rp için bir kurşun paketi alınmalıdır ve elinizin silahla beraber patlamasını istemiyorsanız her tabancanın kullanıldığı Rp'de bir defa temizlenmelidir. Cephane ve temizlik aleti ayrı satılır.
150 Drachma
- Yaylar:
- Longbow: Ateşli silahlar gelince popülaritesini kaybetse de gelişime açık bir silahtır. Tabancaların aksine menzili ve hasarı kullanıcıya göre değişir.Ahşabı iyi kalitedir. Her Rp için bir Ok Paketi alınmalıdır.
60 Drachma
Arbalet: Oku mekanik bir sistemle ateşleyen yaydır. Kullanımı için güç gerektirmez. En büyük etkiyi 10 metreden yapar. Maksimum menzili 30 metredir. Kısa ok kullanır ve her Rp için bir Kısa Ok Paketi alınmalıdır.
60 Drachma
- Diğer Silahlar:
- Yakında gelecek...
Büyülü Eşyalar:
Büyüsüz eşyalara göre daha pahalı eşyalardır. Büyülü şeyler elbette daha pahalı yapacak bir şey yok.
Explosive Lacrima: Fırlatıldığında patlayan taşlardır.
1 adet: 40 Drachma
3'lü set: 100 Drachma
5'li set: 170 Drachma
Light Pen: Havaya yazı yazmaya yarayan bir kalemdir. Daha doğrusu her türlü şeyin üstüne yazılabilir. Yazılan yazıların kalıcılığı yoktur, birkaç dakika içinde kaybolurlar. Sistemimizde kırmızı, mavi, yeşil, sarı, mor, siyah ve beyaz renklerde yazabilir.
70 Drachma
Magic Letter: Sıradan mektuplar size yetmiyorsa bunu kullanın, oldukça havalı. Ayrıca yine normal bir mektup gibi içinde kağıt, para vs. barındırabilir.
35 Drachma
Color Dust: Renkli şeylerin rengini tam tersine döndürmeye yarayan bir toz, rengi değişen nesneler yirmi saniye içinde orijinal hallerine geri dönerler. Miktarı rp-in olarak belirlenecektir. Azaldığı zaman anlatıcınız sizi uyarır.
10 Drachma
Gale-Force Reading Glasses: Okuma hızınızı arttıran gözlükler. Okuma hızı %50 artar.
75 Drachma
Sound Pod: Çalışma prensibi büyü olan bir tür kulaklık. Ayrıca müzik kaydetme yeteneğine de sahiptir bu kulaklıkları, hafızasında kayıtlı müzikler sayesinde Rp'lerinizi şenlendirmek için kullanabilirsiniz.
85 Drachma
Holder Magic Eşyaları
Bazı holder magic türleri birden çok eşyayla yapılır. Peki bunlara bir eşya verip geçmek olur muydu? Olmazdı. Bizde vereceğimiz o tek eşyayı kaldırdık. Dükkana bir sürü eşya ekledik ve bunlar arasından seçip istediğiniz kadarını almanızı istedik. Tabi parasını ödeyerek...
Yıldız Ruhları
Yıldız ruhu denilen canlı, anahtar ile çağrılır ve anahtar sahibine yeteneği doğrultusunda yardımcı olmaya çalışır. Yıldız ruhları, Altın anahtar, gümüş anahtar ve bronz anahtarlarla (rp-only) çağrılırlar. Bronz anahtarlar insanların sonradan üretmeye çalıştıkları anahtarlardır ve sadece eşya çağırırlar. Bunlardan sadece Gümüş anahtarlar dükkanda vardır ve bunlardan bazıları birden çokturlar, yani birden çok anahtarla farklı (ancak anahtar adı aynı) ruhlar çağrılabilirler. (Sadece Yıldız Ruhu Büyücüleri anahtarları kullanabilirler.)
- Nikora:
Ad: Nikora
Kapı: Yavru köpeğin kapısı (açıl!)
Kişilik: Genellikle titrerler, savaşlarda kullanılamazlar, ancak tatlı göründüğünden yıldız ruhu büyücüleri arasında oldukça popülerlerdir. Söyleyebilecekleri tek kelime "Plue" dur.
Çağırma Enerjisi: Sıfıra yakın
Yetenekler: Sevimlilik?
Anahtar:
Anahtar Sayısı: 100+
20 Drachma
- Zeiva:
Ad: Zeiva
Kapı: Doğanın kapısı (açıl!)
Kişilik: Zeiva çok narin ve kırılgan bir ruhtur, çok çabuk üzülür. Hayvanlara ve doğanın dengesine önem verir. Doğanın dengesi bozulacak davranış sergilenir veya hayvanlara ve bitkilere gereksiz yere zarar verilirse aşırı üzülür ve kızar.
Çağırma Enerjisi: Zeiva bir savaş ruhu değildir, bu yüzden başlangıç seviyesinde bile kolayca çağrılabilir.
Yetenekler: Zeiva'nın temel yeteneği hayvanlar, bitkiler vb. tüm canlılarla iletişim kurabilmesidir. Tüm canlılar üzerinde de pozitif bir etkisi vardır. Örneğin üzerinize doğru hızla gelen vahşi bir hayvan varsa hiç savaşmadan Zaiva'yı çağırarak onu başka bir av bulmaya yöneltebilirsiniz. Ayrıca bu ruhun göz yaşları bitkilerin büyüme, yeşerme hızını katlarca arttırır.
Anahtar:
Anahtar Sayısı: 1
60 Drachma
- Xeoz:
Ad: Xeoz
Kapı: Düşmüş Meleğin kapısı (açıl!)
Kişilik: Xeoz, asi ve hırçın bir yıldız ruhudur ama aynı zamanda garip bir şekilde sadıktır. Diğer yıldız ruhları ile iyi geçinemediği için dünyaya inmeye çok meraklıdır onunla iyi olabilen birini aramaktadır. Yıldız Ruhu Dünyası'nda durduğu süre boyunca kanatları ve kıyafeti beyazdır, ancak dünyaya gelince kanatları ve kıyafetleri siyah rengini alır. Sahibinin en çok çağırdığı yıldız ruhu olmak ister, eğer onu uzun süre çağırmazsanız size küsebilir. Dövüşme kabiliyeti olan bir yıldız ruhudur.
Çağırma Enerjisi: Yüksektir, yeni başlayan biri Xeoz'u çağırdıktan sonra kolay kolay ikinci bir ruh çağıramaz. Ancak Xeoz sizden hoşlanırsa kendi enerjisi ile dünyaya inebilecek kapasitededir.
Yetenekler: Xeoz ateş büyücüsüdür ve kendine özel, bordo renkli bir ateşi vardır. Bu ateş hiçbir şeyi yakmasa (yakmaktan kasıt ateş almak) bile normal alevlerden çok daha sıcaktır. Ayrıca bahsettiğimiz gibi özellikle sahibi zor durumlarda kaldığında kendi enerjisini kullanarak dünyaya gelebilir.
Anahtar:
Anahtar Sayısı: 1
210 Drachma
- Zen:
Ad: Zen
Kapı: Peri kızının kapısı (açıl!)
Kişilik: Bir periden beklenmeyecek şekilde çok aksi ve sinirlidir. Ama aslen sahibini sever ve korumak ister. Sahibinin başına bir şey gelecek diye o kadar endişelenmiştir ki sonunda Yıldız Ruhu Kralı ona yakın geleceği görme yeteneğini vermiştir.
Çağırma Enerjisi: Zen'i çağırmak kolaydır, ancak öngörü yeteneğini kullanırken çok fazla enerji harcar. Bu yüzden uzun süre boyunca Zen'in yeteneklerini kullanmak enerjinizin bitmesine yol açabilir.
Yetenek: Zen, yakın geleceği görme yeteneğine ve çok hızlı kanatlara sahiptir. Bu iki özellik birleşince onu yakalamak hayli zorlaşmıştır. Yaklaşık 13 cm boyundadır. Öngörü yeteneği sebebiyle Zen'in tavsiyelerine uymak çoğu zaman hayatınızı bile kurtarabilir.
Anahtar:
Anahtar Sayısı: 3
65 Drachma
- Pyxis:
Ad: Pyxis
Kapı: Pusulanın kapısı (açıl!)
Kişilik: Yardım etmeye meraklı gibi durur. Genellikle güler (ya da en azından ağzı açık durur).
Çağırma Enerjisi: Çağırmak kolaydır, ancak yön bulma işlemi yeni başlayanları yorabilir.
Yetenekler: Pyxis sorulan herhangi bir şeyin yerini söyleyebilir. İnsan olsun eşya olsun her şeyi söyler. Daha doğrusu yerini değil, yönünü söyler, yıldız ruhları başka bir evrende olduğundan dolayı onların ne yönde olduğunu söyleyemez. Bu işlem bir kaç dakika sürer, işlem bittikten sonra Pyxis iki kanadıyla sorulan cismin ne yönde olduğunu işaret eder. Pyxis'in sorulan şeyin yerini bulması saniyeler de sürebilir, dakikalar da.
Anahtar:
Anahtar Sayısı: 2
110 Drachma
- Shiro:
Ad: Shiro
Kapı: Bal kabağının kapısı (açıl!)
Kişilik: Etrafına neşe veren bir ruhtur. Ama çok uykucu olduğundan uzun süreliğine çağrılmaktan ve fazla çağrılmaktan hoşlanmaz. Eğer uyuyorsa ilk çağırmada gelmeyebilir. Birden çok defa çağrılırsa gelme ihtimali artar.
Çağırma Enerjisi: Çok az.
Yetenekler: Shiro bir bal kabağının içine saklanabilir. Bal kabağının yüzeyi kolay kolay kırılmaz, göz ve ağız için yapılan oyuklardan ışık çıktığı için lamba niyetine kullanılabilir. Elindeki çubuk flüttür ve flütün şarkısı canlıları uyutabilir, çalan kişi de dahil.
Anahtar:
Anahtar Sayısı: 5
35 Drachma
- Elsbeth:
Ad: Elsbeth
Kapı: Zıplayanın kapısı
Kişilik: Elsbeth kişiliğini belli etmemeyi tercih eder. Ser verir, sır vermez.
Çağırma Enerjisi: Ortalama bir gümüş anahtarın üstündedir.
Yetenekler: Bir dövüş ruhu kapasitesindedir. Çok hızlıdır ve çok yükseklere sıçrar, tekmeleri çok güçlüdür. Elindeki bıçağı fırlatma amacıyla kullanır.
Anahtar: Elsbeth'in anahtarının tutma yerinin etrafında iki kulak vardır, kulakların hemen altından itibaren her tarafı bir sargıyla örtülmüştür. Sargı derken, sadece kabartmadır ve siyaha boyanmıştır.
Anahtar Sayısı: 2
150 Drachma
- Kaze no Hiso:
Ad: Kaze no Hiso (Gerçek adını şimdilik bilemezsiniz.)
Kapı: Fısıldamanın kapısı (açıl!)
Kişilik: Giyiminin aksine çok sade ve dingin bir kişidir. Gözlerinin açılıp açılamadığı, açılırsa bunun etkilerinin ne olacağı bilinmemektedir. Ama onları açmasa bile bu onu çok etkilememektedir. Aynı şekilde konuşmaz da, ancak duyabildiği, duyduğu şeylere göre takındığı yüz ifadesinden anlaşılabilir.
Çağırma Enerjisi: Savaşabilen bir ruh olduğundan yüksektir.
Yetenekler: Kılıcının oluşturduğu rüzgar bile kesici niteliktedir. Çok hızlı refleksleri vardır, ters ya da yere dik zeminlerde bile yürüyebilme yeteneği vardır. Yanında taşıdığı üç kılıcı iyi kullanır.
Anahtar: Sade olmasına rağmen dikkat çeken bir anahtarı vardır.
Anahtar Sayısı: 1
420 Drachma
- Vire:
Görünüşü:
Silahının Görünüşü:
Ad: Vire
Kapı: Kırbacın kapısı (açıl!)
Kişilik: Cesur, gözüpek ve feminist yıldız ruhudur. Sahibi için acılar çekmeyi rahatlıkla göze alabilir. Feministliğine gelirsek, erkek sahibi olur, ve bir kadına kaba davranırsa biraz kızıp kırbacınının bir ucu yanlışlıkla (!) size değebilir. Son olarak, anahtarla ilgili hassasiyeti vardır. Her zaman temiz kalmasını, yere düşmemesini ister.
Çağırma Enerjisi: Savaşabilen bir ruh olduğundan çok enerji tüketir. Başlangıçta biraz sıkıntı yapabilir.
Yetenekler: Elinde kolayca alev alabilen ve alev alınca oldukça parlayan yosun tarzı bir bitki taşır. Bu bitkiyi içine bir çakmak mekanizması gizli olan piramit şeklindeki eşyasıyla ateşe verir. Büyüsüyle de (Telekinezi) hareket ettirir.
Anahtar: Sıradan bir gümüş anahtardan daha parlaktır. Sap kısmı piramit şeklindedir ve üstünde ilk resimdeki desenlerden vardır.
Anahtar Sayısı: 1
350 Drachma
- Jorsh:
Ad: Jorsh
Kapı: Büyük mavinin kapısı (açıl!)
Kişilik: Duygularını dışarıya çok yansıtan, ve onların etkisinde çok çabuk kızan, kin tutan, gaza gelen, kapısının kapatılmaması için direnen biri olur çıkar. Çağrılabilmesi için mutlaka suyun altında olmalıdır. Sudan çıkınca bir kaç dakika içinde halsiz düşer.
Çağırma Enerjisi: Başlangıçta sıkıntı yaratabilecek kadar enerji harcatır.
Yetenekler: Suyun altında nefes alabilir, aynı zamanda kullanabildiği basit su büyüsü ile sahibinin de suda, nefes almadan daha uzun süre kalabilmesini sağlayabilir. Pençe şeklindeki silahıyla can yakabilir.
Anahtar: Sapından yüzgeç şeklinde iki çıkıntı çıkar, tutulacak kısmında ise birbirine paralel dört kesik vardır.
Anahtar Sayısı: 2
170 Drachma
- Diana:
Ad: Sara
Kapı: Geyiğin kapısı (açıl!)
Kişilik: Tıpkı bir ceylan gibi narin, korunmasız bir kız iken, vahşi bir geyik gibi çatal boynuzlarını size çarpabilir. Ancak sahibi değilseniz, sahibine karşı her zaman iyi biridir.
Çağırma Enerjisi: Yeni başlayan biri bile rahatlıkla çağırabilir.
Yetenekler: Bir geyiğe dönüşme büyüsü kullanır. Geyik formunda boynuzları çok büyüktür ve zarar verebilir. (Yay kullanmaz.)
Anahtar: Sap kısmı tıpkı bir geyiğin boynuzları gibidir.
Anahtar Sayısı: 3
120 Drachma
- Max:
Ad:Max
Kapı Anahtarın kapısı (açıl!)
Kişilik: Her şeye ve herkese karşı ilgisizdir. O kadar ilgisizdir ki, onu çağırdıktan sonra uzun bir süre boyunca yeteneğini anlayamazsınız. Omzunda bir kuş vardır.
Çağırma Enerjisi: Ortalama yeteneğe sahip büyücüler kolayca çağırabilirler. (Tabi yeteneğinden faydalanabilmek için "Çoklu Çağırma" yeteneği gereklidir.)
Yetenekler: Max, yıldız ruhu büyüsü kullanan tek yıldız ruhudur. Yanında başka gümüş anahtarlar taşır ve bunları sahibine kısa süreli devreder (Yani anahtarları kullanma konusuna bile ilgisizdir). Bu yetenekten faydalanmak için büyücünün "Çoklu Çağırım" yani aynı anda iki yıldız ruhu çağırabilme yeteneğine sahip olması gerekir. Çünkü Max'in kapısını kapatırsanız, anahtarları da onunla gidecektir. Max'in yanında gelen anahtarlar sürekli değişir, rastgeledir.
Anahtar:
Oldukça sade bir anahtarı vardır. Bir çemberin yanına bir çubuk, çubuğun üstüne de bir çıkıntı, olarak tarif edilebilir.
Anahtar Sayısı: 1
600 Drachma
Yüzükler
Yüzükler dükkanda bulunan "Ring Magic" büyüsünü kullanmanın yoludur. Yüzükler kişiye farklı büyüler kullanma yetisi kazandırır.
- Sleep Ring:
Açıklama: Hedefin uyuyakalmasını sağlayan bir büyüdür. Uykunun ağırlığı, süresi geliştirilebilir. Dayanıklı, güçlü kişiler uyuyakalmaz ya da daha az etkilenir.
Yüzük:
Yüzük Sayısı: 5
Kullanım Enerjisi: Kullanıcı isteğine bağlı olarak değiştirilebilir, ne kadar enerji kullanılırsa büyü o kadar etkili olur.
100 Drachma
- Storm Ring:
Açıklama: Kullanıcı öncelikle yüzüğe dokunmalıdır, ardından güçlü bir fırtına başlar. Şiddetli fırtına insanları ve eşyaları havaya fırlatabilecek güçtedir.
Yüzük:
Yüzük Sayısı: 3
Kullanım Enerjisi: Çoktur. Başlangıç seviyesinde kişi bu yüzüğü kullandıktan sonra zayıf düşer.
120 Drachma
- Telekinesis Ring:
Açıklama: Kullanıcıya sıvıları ve hafif nesneleri havaya kaldırma imkanı sunar. Kaldırılabilecek ağırlık geliştirilebilir.
Yüzük:
Yüzük Sayısı: 1
Kullanım Enerjisi: Orta seviyede enerji harcatır.
150 Drachma
- Camouflage Ring:
Açıklama: Etraftaki çalı, çırpı, toz, çamur gibi şeyleri kamuflaj maksadıyla kullanıcının etrafına toplar. Görünmezlik vb. söz konusu değildir, sadece gizlenme oranını biraz arttırır. Bu çalı çırpı gibi şeyler saldırı maksadıyla kullanılamaz. Zaten sadece kullanıcı etrafında toplanır.
Yüzük:
Yüzük Sayısı: 2
Kullanım Enerjisi: Orta seviyede enerji harcatır.
70 Drachma
- Body Transformation Ring:
Açıklama: Kullanıcının görünüşünde basit değişiklikler yapmasına izin verir, kullanıcı yeterli güce sahip değilse bunun basit bir numara olduğu sıradan gözler tarafından bile anlaşılabilir.
Yüzük:
Yüzük Sayısı: 5
Kullanım Enerjisi: Orta seviyenin üstünde enerji gerektirir.
170 Drachma
Lonca Eşyaları
Magic Stamp Tool: Lonca sembolünü acı vermeyen yollarla vücut veya başka eşyalar üzerine bastırmaya yarar.
45 Drachma
Firework: Tek atımlık havai fişek, ateşlemek için ateş gerekmez, görevler sırasında lonca ya da grup üyeleri arasında iletişimi sağlamanın iyi bir yoludur.
50 Drachma
Communication Lacrima: Kullanımı için en az iki tane gereklidir. Kötü kalite olduğundan en fazla 200 metre için işe yarardır.
120 Drachma
NatsuDragneelGM- Kurucu
- Mesaj Sayısı : 64
Kayıt tarihi : 19/12/13
Nerden : İzmir
Lejant
Karakter Adı: Nekomander
Tecrübe Puanı:
(92235995807/1)
:: Rp-İn Genel :: Dükkanlar
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz